RSS

Mycket saker, lite politik.

01 Dec

Idag har det hänt mycket att nämna:

* En kd-politiker avgår i Vellinge, eftersom han blivit hånad och hotad för sitt förslag att kanske ta in något flyktingbarn. ”Mer frihet, mindre skatt” har Vellinge som slogan. Frihet för alla som redan har det.

* Filip och Fredrik visade en massa sex idag i syfte att utforska området. Äckligt tycker många. Kul och lärorikt tycker jag.

* Obama har valt Clinton till utrikesminister. Kanon, men vem är försvarsminister även i fortsättningen, om inte Gates, tillsatt av Bush? Äckligt säger jag, ett bra val säger amerikanerna.

* Anders och Måns gör årets julkalender. Verkar lovande!

* Jag åker till Hultsfred nästa år, för att sedan kanske återkomma som student till hösten. Märkligt!

 
2 kommentarer

Publicerat av på 01 december 2008 i Övrigt

 

Etiketter: , , , , ,

2 svar till “Mycket saker, lite politik.

  1. Sanna

    02 december 2008 at 11:43

     
  2. Mats

    02 december 2008 at 14:04

    Jag älskar Greenpeace!

    Ja, jag funderar på att dra till Hultsfred. Jag var ju där nere på UKM riks härom året, och trivdes rätt bra. Nära till Sörängen och Linköping, billigt att bo. 🙂

     

Kommentera

