RSS

EU-kväll på Café Brownies ikväll.

01 Apr

Ser verkligen fram emot en kväl med EU. Eftersom jag i morse dessutom gjorde färdig min uppsats om EU’s historia må jag säga att jag är hyfsat påläst.

I kväll ska i alla fall muf och ssu hålla i en debattkväll på café brun, dvs. det dyraste, mest homofobiska och klaustrofobiska café Örnsköldsvik har i sin famn.

Uppdatering sker inom kort.

——————————————————————————————–

 

Jag har i alla fall hittat det ställe i Falköping jag gärna vill bo på. Mitt i smeten (ganska tunn smet, men i alla fall), fast med balkongutsikt över den fina grönelundsparken. Jag tror Anna skulle bli ganska nöjd, med tanke på att träden i parken är väldigt vackra (hon tycker om träd mer än mig).

I och för sig kommer vi inte kunna flytta dit i juni, vilket de vill, men nu har jag i alla fall en idé om var jag vill bo, om det skulle bli Falköping. Wohoo!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 01 april 2009 i Övrigt

 

Etiketter: , , , , , ,

Kommentera

