RSS

Mats ekvationer (Det regnade, men bilderna blev bra)

09 Apr

Filosofi = kul.
Sova = också kul
Kliva upp= inte kul

Jag ska snart gå till psykologin och vara duktig, men först måste jag berätta om alla lägisar jag och Annamon har hittat. De är verkligen lovande inför den stora studentflykten som kommer snart.

Den första maj kommer alla Falköpings studenter anmäla sin uppsägning av lägenhet, och därför är det dags för mig och Anna att vara framme och nalla åt oss.

Ett urval av lägenheter som finns, som vi kan tänka oss att vår lägis liknar:

Tvåa i studentområde

Etta i grönområde

Tvåa utanför stan

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

För övrigt är jag otroligt glad att det regnar. Kommer att tänka på boken jag läser nu, Invation av Dean Koontz. Underbart!

 
2 kommentarer

Publicerat av på 09 april 2009 i Uncategorized

 

Etiketter: , ,

2 svar till “Mats ekvationer (Det regnade, men bilderna blev bra)

  1. Linda

    09 april 2009 at 08:07

    Hej ungen! Kul att dom uppskattade det! Insåg när vi slutade att jag pratat i 80 minuter utan paus! Haha! Ett under att ni orkade!
    Jag ringer dig nån dag!

     
  2. Mats

    09 april 2009 at 09:42

    Men Mats! Tänk om någon snor våra lägisar nu? :O ❤

     

Kommentera

