RSS

Angående min sjukdom och min ringa kost

07 Maj

Jag sitter just nu och skriver på mitt arbete om Civil olydnad. På mig har jag en morgonrock. I min näsa ryms kolossala mängder snor (eller slem, som Anders och Måns lärt mig) och i winamp finns enbart musik inspelat live från the fillmore. Först Pink Floyd från 1970 och sedan Dredg från 2007.

Min kost dessa dagar har varit värre än bristfällig.
I går åt jag till frukost och lunch: Fiskpinnar. Bara.
Till middag: Macka med ägg och korv.

Idag än så länge: Mackor med smör.

Jag bör verkligen försöka göra någon riktig mat, men vi har ju ingen ketchup!
Buhuu!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 07 maj 2009 i Uncategorized

 

Etiketter: , , ,

Kommentera

