RSS

Förkyld på promenad nattetid.

18 Jun

Jag promenixade nyss upp till klippan för att titta på målen på fotbollsplanen. Det är vackert i stan nattetid, det måste man säga.

I öronen dunkade Imperiet och i huvudet dunkade vemod över förkylning, avsaknad av flickvän & klass och i blickfånget samlades bilder av alla minnen från klippan.

Nu lyssnar jag på Laleh och inser att jag inte kommer att kunna fira Lullen i den utsträckning jag tidigare planerat, vilket känns sämst.

Men med en snorig näsa, vass hals och ständig avsaknad av smak på all mat jag äter, blir det inte lätt att delta på alla aktiviteter man har lust med.

(Jag känner dessutom ingen lukt, så om jag luktar äckligt måste ni säga till!)

För övrigt hörde jag av mig till Ung Vänster Skaraborg’s ordförande idag och kollade upp lite. Tydligen skulle det finnas Ung Vänster i Falköping. Jag vet inte om jag kommer att engagera mig, men det skadar ju inte att kolla upp.

Nu bör jag sova.

 
1 kommentar

Publicerat av på 18 juni 2009 i Uncategorized

 

Ett svar till “Förkyld på promenad nattetid.

  1. marie

    19 juni 2009 at 07:00

    Men ungen… see you ikväll!

     

Kommentera

