RSS

Märkligaste kroppen i staden

21 Jun

Kommer ni ihåg Eminem? Precis som många av hans låtar börjar, så börjar också Dredg’s nya album. Märkligt!

Något annat som är märkligt är min kropp. Under dagen har flera konstiga saker hänt. Min tå är nästan återställd, men min rygg gör jätteont och plötsligt börjar mitt knä göra suuperont när jag ska sätta mig ner. Om jag redan sitter och böjer knäet fram och tillbaka knakar det lite, men gör inte ont, utan jag måste ha tyngd på det för att det ska göra ont. När jag tar strax under knäet är det varmt och gör ont när jag trycker, nästan som att det vore en muskel som brustit och blivit infekterad, men det är inte troligt eftersom det varken är svullet eller minskad rörelseförmåga.

I övrigt har jag inte längre feber, men är fortsatt snuvig och har fortsatt ont i halsen. Jag funderar dock på att röra mig mot biblioteket för att beställa böckerna som jag skulle beställt i torsdags.

Anna kommer hem på torsdag, vilket är alldeles för länge, men vi hoppas på att få låna en bil av hennes föräldrar och åka till mamma och Lullen för att fira Lullen. Känns ganska bra eftersom jag missade både hennes  kalas och födelsedag. 😦

Menmen, siktet inställt på att bli frisk och på att Anna snart kommer hem!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 21 juni 2009 i Uncategorized

 

Kommentera

