RSS

Ungen gör en Mary

22 Jun

1. Hur gammal är du om fem år? 24
2. Vem var den sista du träffade? Emilia var här igår, men jag träffade nog nån på affären också, typ hon i kassan.
3. Hur lång är du? 195 cm. ^^
4. Vilken var den senaste film du sett? Stinsen brinner. Plus en massa ”Vänner”
5. Vem ringde du senast? Markus, men han svarar inte. 😦
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Jag sa till Anna att hon skulle kolla vem som skrivit till mig på fejan! ^^
7. Vad är dagens planer? Gå till biblioteket om jag känner mig kry i eftermiddag.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda.
10. Vilken ögonfärg har du? Gröna 🙂
11. När såg du senast din mamma? Det var nog vid studenten.
12. När träffade du din pappa senast? Samma där. Ironiskt nog
13. När vaknade du idag? Typ vid tolv
14. Har du någon gång hittat en katt? Ja, den brukar komma in till oss!
15. Vilken är din favoritplats? Vindskyddet vid gula leden, eller kanske Varvsberget?
16. Vilken plats föredrar du minst? Lindex! Jag känner mig så malplacerad!
17. Var tror du att du befinner dig om tio år? Oj. Jag vet inte..
18. Vad skrämde dig som barn? Mörker och vatten
19. Vem fick dig att skratta senast? ”Vänner”!
20. Är du för ung för att äga vinylskivor? Uppenbarligen inte.
21. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
22. Sover du med eller utan kläder på dig? med, men inte mycket kläder.
23. Hur många kuddar har du i sängen? Många, men Anna brukar ta mina kuddar, tappa dem på golvet, ta nya osv.
24. Hur många landskap har du bott i? Ett, men jag har ju en lägenhet i Falis också.
25. Har du någon gång spytt på fyllan? Jodå, men bara en gång.
26. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota!
27. Är du social? Det händer.
28. Vilken är din favoritglass? Krossad choklad!
29. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Investera i en vovve.
30. Tycker du om kinamat?
Jodå.
31. Tycker du om kaffe? Min kropp ogillar det, inte jag själv.
32. Vad dricker du till frukost? Spaghetti samt korv.
33. Sover du på någon särskild sida? Alla!
34. Kan du spela poker? Ja
35. Tycker du om att mysa? Absolut
36. Är du en beroendemänniska? Nja.
37. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, faktiskt.
38. Vill du ha barn? Jodå.
39. Kan du några andra språk än svenska? Engelska. Mer kan jag inte påstå att jag kan.
40. Har du någonsin åkt ambulans? Nej!
41. Föredrar du havet eller en pool? Pool. Ogillar saltvatten.
42. Vad spenderar du helst pengar på? Glass?
43. Äger du dyra smycken? En dyr klocka. ^^
44. Har du någon gång testat narkotika? Allt är relativt, men njaee.
45. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En liten del av ett glas.
46. Vem är den roligaste människan du känner? Anna kan vara rätt kul. Men mina och Markus internskämt slår allt!
47. Välj ett ärr på din kropp? Ärr på bröstet är så manligt!
48. Vad har du för ringsignal? Den darrar bara lite.
49. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? I Bredånger
50. Flirtar du mycket?
Oh, nej.
51. Vart togs din profilbild för din blogg? I lägis.
52. Kan du byta olja på bilen? Ja, om jag blir tvingad av en bil full med reskamrater i Helsningborg.
53. Har du fått fortkörningsböter? Nej, hade jag fått det hade jag dessutom fått böter för olovlig körning.
54. Vilken var den senaste bok du läste? ”Invation” av Dean Koontz
55. Läser du dagstidningen? Internet?
56. Prenumererar du på någon veckotidning? Nä.
57. Dansar du i bilen? Trummar lite förstrött på knän och på Anna.
58. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Winamp?
59. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Vi hade diktmaraton här för några dagar sedan. Jag var ganska sämst.
60. När var du i kyrkan senast? Skulle ha varit hos mormonerna i går, men det blev int nå.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 22 juni 2009 i Uncategorized

 

Kommentera

