RSS

The day of today?

16 Jul

Nu sitter jag och väntar på att gå ner till bussen. Den här dagen kan bli speciell.

Först ska jag jobba, vilket kan betyda både det ena och det andra. Mina arbetsuppgifter är att bara sitta i tunna linnekläder och vänta på att det ska komma turister, för att sedan övertyga dem att köpa saker av oss, eller kanske till och med vilja höra sagor om vittra eller näcken. Idag är det dock kallt, vilket är en smärre katastrof eftersom man inte får ha sina varma kläder på sig. Hoppas att det finns en fin mantel som jag kan ha! 🙂

Ikväll blir det dock rampljuset för min del! Familjen Eriksson med mågar ska spela på sommarvågen i hamnen och då hoppas man såklart på fint väder också! Jag ska spela en jättesvår låt på bas, vilket kan gå precis hur som helst!! Fredrik Lind verkar vara en hejare på det där med märkliga takter.

Jojo, nu blir det bussen för min del!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 16 juli 2009 i Uncategorized

 

Kommentera

