RSS

En extrem dag.

23 Jul

Denna dag började med att mina systrar kom förbi för att hjälpa mig med de otroligt svåra csn-papprena. Sedan följdes vi ned till stan där min buss var försenad med ungefär 20 minuter, vilket också innebär att jag kommer 20 minuter för sent till jobbet! Det var som tur var inte så mycket folk till en början.

Väl på jobbet fick jag springa runt till alla våra tre områden eftersom Kajsa var poppis bland ungarna och Julija skadad likt en skadeskjuten älg.

Plötsligt kommer pappa, Carina och lilla Seb! Far hade med sig ett brev från vägverket och Julija visade honom smedjan. Jag tror att han tyckte det var ett dåligt jobb jag hade. Men det var ju trevligt att han kom förbi i alla fall. 🙂

Sen blev det bara skummare och skummare!

När vi skulle in till stan raggade Julija skjuts med Oskar Hägglund, så vi åkte med Oskar, Emil och Anton. Mysigt värre!

Jag hade ju dessutom lovat att hjälpa till med musikfesten, så kosan styrdes mot sliperiet. Det regnade, vi var få som jobbade och vi alla var hungriga! Mat var prio ett, och det var nästan som förut! Mysigt och musikhusigt. 🙂

Nu kom jag hem, tog på mig varma kläder och satte igång Glesbygdn. Vilka norrlandspatrioter! Så mysiga, så norrländska och så vänster!

 
1 kommentar

Publicerat av på 23 juli 2009 i Uncategorized

 

Ett svar till “En extrem dag.

  1. Linda

    24 juli 2009 at 16:01

    Trevligt att de kom förbi! 😀 Jag vill också komma förbi nån dag! Hoppas att det blir bättre väder till veckan!

     

Kommentera

