RSS

Jag blev intervjuad av bbc radio idag.

28 Jul

De ville veta saker om Örnsköldsviks ishockeyliv. Jag är sämst på engelska, är totalt ointresserad av hockey och ska i framtiden akta mig för kvinnor som springer mot mig med mikrofon.

Här är en lista som jag snott från syster Lullen:

Stänger du av mobilen när du sover?
Nej. Då fungerar inte alarmet.

Vem såg dig senast naken?
En fågel som satt i busken utanför fönstret när jag hade duschat.

Hur såg du ut på högstadiet?
Till en början tjock, mot slutet smal. Till en början tråkig, mot slutet lite smått pop om jag var på rätt humör.

Hur kommer du att se ut som tjugo år?
Som nu, fast med lite skägg och kortare hår.

Hur var du på dagis?
Ej närvarande.

Hur är du att ha som arbetskamrat?
Ganska jobbig. Jag gör bara sånt jag tycker är kul. ^^

Biter du på naglarna?
Ja, det händer.

Har du något handikapp?
Jag får jäkligt ont i knäna ibland.

Är du rädd för att få hängbröst?
Haha, då måste jag nog gå upp många kilon!

Svär du?
Ja, ibland. Har aldrig förstått grejen med att inte svära.

Är du trevlig mot Jehovas vittnen?
Absolut. Jag visade ett par mormoner runt på fornbyn härom veckan och då var jag trevlig.

Hur homo är du på en skala på 1-10?
4? Typ.

Tror du på utomjordingar?
Jadå.

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du då?
Min makaroner och ägg-röra med quorn.

Tror du att gud är en man eller kvinna?
Gud har inget kön!

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Tonfisksallad.

Har du blivit arresterad?
Nej, men jag har bråkat med poliser flera gånger.

Har du kysst en polis?
Nej.

Är du rädd för Securitasvakter?
Det kan jag inte påstå, men olust uppstår lätt vid närkontakt.

Har du något att dölja?
Oj, det tror jag inte.

Vad har du på nyckelknippan?
Lägenhetsnyckel, postfacknyckel, nyckel till far som nog Mary ska få och en kapsylöppnare som jag använt högst en gång.

Är/har du varit gift?
Nej.

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
Ja, det skulle jag ha gjort.

Kan du laga cyklar?
Det beror vad som är felet. :p

Kan du fixa med bilar?
Nej.

Brukar du köra om?
Inte för att jag har körkort, men jag är bra på att köra om när jag övningskört.

Kan du baka bröd?
Absolut!

Vet du hur man frostar av en frys?
Om man gör det på mitt och Annas vis använder man svärd.

Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Scrubs! Jag vill vara doktor! Idag lade jag om Annas sår och kollade på vår Scrubs-dvdbox! 😀

 
1 kommentar

Publicerat av på 28 juli 2009 i Uncategorized

 

Ett svar till “Jag blev intervjuad av bbc radio idag.

  1. marie

    29 juli 2009 at 09:06

    Hahahaha jag skulle vela höra ungen prata om hockey på engelska 😀

     

Kommentera

