RSS

Snö

27 Jan

Hej!

Idag snöar det för fulla muggar. Jag äter just nu Icas specialflakes med röda bär. Ingen höjdare direkt.

Sen ska jag till optikern och kolla upp om min syn blivit bättre eller sämra. Jag satsar mina slantar på lite sämre. Det känns så. Inte för att jag har så många slantar. Jag brukar ju betala med kort. Hihi.

Igår åt vi god och nyttig mat. Kyckling och klyftpotatis med en god och nyttig sås gjord på fil. Det vill jag äta jämt. Fast idag tror jag att det blir nån form av sallad eller quorngryta.

Nu ska jag fortsätta lyssna på Anna Ternheim (har ju spotify premium några dagar till!) och läsa i mitt kompendium. Hejdå!

 
1 kommentar

Publicerat av på 27 januari 2010 i Uncategorized

 

Ett svar till “Snö

  1. Linda

    27 januari 2010 at 15:01

    Hihi jag brukar också göra såser på fil 🙂

    Om ni vill äta mer vegetariskt och nyttigt så tipsar jag om den här tråden på familjeliv: http://www.familjeliv.se/Forum-5-72/m50149143.html

    Finns i 17 delar nu och man får massvis med bra tips där och kan fråga om man inte vet vad man ska göra för mat av det man har hemma 😉

     

Kommentera

