RSS

Habbadoo

13 Feb

Hej!

Jag tänkte berätta vad jag sysslat med de senaste dagarna.

I måndags var det vänstermöte. En valplattform skulle formas och alla listnamn skulle listas. Vi ska båda två få stå med på listan om vi vill.   🙂   Sen är den en kvinna från Kramfors och en man från Hoting som är aktiva, vilket är lite märkligt

Tisdagen ägnades åt skola. Ett seminarium och en föreläsning.

På onsdagen åkte vi till Göteborg. Vi köpte fem böcker, varav en på den kommunistiska bokhandeln vid järntorget. Vi hittade också en kul Second Hand. 🙂 Sen gick vi på subway och till sist såg vi en balett på operan. Att det var billigare att se Törnrosa som balett än att se vilken film som helst på bio var lite märkligt, men ganska kul. 😀

Torsdagen var Anders och Måns-dagen, och en dag med skola.

Igår var det först VFU med den kristna kyrkans olika inriktningar för åttorna och andra världskrigets förlopp med niorna, sen köpte jag en överaskning åt Anna (och mig 😉 ), sen råkade jag avslöja överaskningen och till sist var det På Spåret- och Skavlan-kväll.

Idag skulle jag gå på säckis och köpa en ojordad skarvsladd (det finns ju inga sånna på typ ÖB! 😦 ), men jag försov mig, så det får bli på tisdag istället. De borde verkligen ha öppet oftare.

Imorgon ska vi ha en mysig middag på gondolino.

 
2 kommentarer

Publicerat av på 13 februari 2010 i Uncategorized

 

2 svar till “Habbadoo

  1. Linda

    14 februari 2010 at 18:28

    HAHHAHAHA ovanligt att du avslöjar överraskningar då 😛 ”Äh, det är bara plockepinn!” 😛

    På spåret i fredags var ju grymt svårt! Men Orsa kom jag på på nio poäng! 🙂

     
    • marie

      14 februari 2010 at 21:52

      HAHAHAHAHA 😀

       

Kommentera

