RSS

Kraftwerk, natt och hockey

16 Feb

Hej!

Inatt är jag vaken. Jag lyckades nämligen varken somna eller vakna i tid förra natten, så att sova några få timmar och sedan försöka vara tillräckligt vaken för att kunna genomgå ett seminarium känns ganska döfött. Istället tänker jag försöka sova några timmar efter seminariet.

Under tiden jag är vaken har jag redan hunnit med att: lyssna på en jäkla massa Kraftwerk, tillaga och äta äggburgare, titta på konståkning och titta på hockey. Niklas Wikegård är ständigt nedlåtande gentemot svenska hockeytjejerna. Manssvin!

Nu blir det cola och lite mer hockey!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 16 februari 2010 i Uncategorized

 

Kommentera

