RSS

Vad är det för fel på mig?

22 Feb

Hej!
Jag kan absolut inte somna i tid, hur mycket jag än försöker! Men när jag väl ska kliva upp på morgonen kan jag inte vakna i tid heller, trots att jag ställer väckare. Normalt sett brukar jag kunna gå upp runt åtta-nio även om jag gått och lagt mig tre på natten och när jag har praktik eller ska hinna med morgontåget brukar jag kunna gå upp halv sex trots att jag inte lagt mig förrän två.

Istället försöker jag nu gå och lägga mig så pass tidigt på morgonen att jag precis hinner med att ha seminarium innan jag går och lägger mig. Sen får Anna nog hjälpa mig med att komma upp i rimlig tid. Sover jag få timmar borde jag nog kunna gå och lägga mig ganska tidigt och faktiskt somna. Synd bara att jag måste hinna med att gå till både bibliotek och arkiv imorgon, plus bestämma mig för vad jag ska skriva uppsats om.

För tillfället läser jag lite på en blogg. Ni vet den här killen som försöker få sin dömda brors rykte renat genom att vinkla debatten åt andra hållet. Ganska nobelt, men trots allt rätt fult att ge en så ensidig bild av det hela, när knappt 90% av de som skrivit kommentarerna ens kan förstå vad som står i domen.

Nu ska jag nog se en film eller nåt. Fattar fortfarande inte varför jag inte blir trött…

 
5 kommentarer

Publicerat av på 22 februari 2010 i Uncategorized

 

5 svar till “Vad är det för fel på mig?

  1. Linda

    22 februari 2010 at 08:40

    Det ska gå på uppdrag granskning om det senare i mars! :O

     
  2. Linda

    24 februari 2010 at 19:03

    Ja, man undrar ju det! 😛 Själv skulle jag nog orka, men man måste ju finansiera sina studier, plus att jag gärna vill jobba också 😛 Haha, vi får se! Man ska ju få sig några barn mitt upp i alltihop också! :O Läs mitt senaste inlägg också förresten 😉 (kanske något för din röd och kristen- blogg?)

     
  3. Linda

    24 februari 2010 at 21:30

    Givetvis får du det! 🙂 Den är kanske inte så välskriven, skrev bara ner allt i huvudet på några minuter, men den får vara som den är, vill inte ändra något för då tappar det så lätt känslan tycker jag! Titel… jag har ingen aning? Mitt namn kanske? 😉

     
  4. Linda

    25 februari 2010 at 08:06

    Ungen din slarver!! Ändra mitt namn till rätt! >:P

     
  5. mamma

    23 mars 2010 at 14:53

    Kotten kotten! köp en avslappningsskiva, är inte särskilt dyra och funkar jättebra. Valsång till exempel. Jag saknar dig och hoppas att jag snart får se dig. Du kommer väl till påsk? lördag blir bra.
    Kram kram från mamman som längtar

     

Kommentera

