RSS

Snodd av Lullen

15 Maj

1. Vem är du? Jag heter Mats och har ont i halsen.
2. Ålder: 20.
3. Personlighet: Ganska trevlig när jag lägger den sidan till.
4. E-post: Några stycken, av någon anledning.
5. Stjärntecken: Fisk.
6. Jag kommer från: Bredånger.
7. Jag bor: I Falis.
8. Mentalitet: På sparlåga.
9. Civilstatus: Upptagen!
10. Spel? Ohja.
11. Mac eller PC? PC just nu, men gärna en mac också.
12. 1024*768 eller 800*600? 1024*768.
13. Internet Explorer eller Netscape? Google chrome.
14. Din bästa egenskap: Mänsklig i alla lägen.
15. Din sämsta egenskap: Ständig brist på ork.
16. Husdjur: Eh. Dinosaurie?
17. Familj: Alla som vill räkna sig dit själva är välkomna.
18. Kroppsdel du har mest nytta av? Fingrarna. Blir svårt att musicera utan dem.
19. Kroppsdel du tycker bäst om: Ingen aning!
20. Jag sover: För mycket!
21. Djur jag är lik: Igelkott skulle vara kul. 😀
22. Tror du på något? Ja, ganska mycket.
23. Frisyr: Helt åt skogen.
24. Hårfärg: Brunt, skulle jag vilja kalla det.
25. Ögonfärg: Gröna!
26. Längd: Runt 194.
27. Vikt: Lite för mycket. ^^
28. Skostorlek: 46.
29. Gillar: Att spela på Hagrid (min gura)
30. Ogillar: Folk utan empati.
31. Favoritmat: Klyftpotatis!
32. Favoritglass: Sån med krossad choklad.
33. Favoritdessert: Ovanstående med ananas och chokladsås.
34. Favoritpizza: En Bella från Gondolino med en mariestads!
35. Favoritdryck: Trocadero!
36. Gillar du godis? Nja, inte så mycket längre.
37. Isåfall vilken sort? Skulle väl vara choklad då. 🙂
38. Min favoritdrink(ar): Öl? 😮
39. Min favoritfilm: Inglorious Basterds.
40. Min favoritdag: Nästa valdag? 🙂
41. Mitt favoritklädesplagg: Min vinterrock.
42. Min favoritbok: Fortfarande Liftarens guide, faktiskt.
43. Min favoritmusik: Dredg och Pink Floyd. 🙂
44. Min favoritlukt: Nygräddat bröd brukar vara en höjdare.
45. Min favoritblomma/planta? Röd nejlika? 😀
46. Öl eller vin? Öl!
47. Liknar du en kändis? Om jag någon dag skulle bli kändis skulle jag väl göra det, annars… Nej. 🙂
48. Senast köpta skiva: Jag fick dark side of the moon av Anna när jag fyllde år. Annars minns jag inte.
49. Senast film på bio: Alice i Underlandet, Tim Burtons version. Ganska tråkig var den.
50. Bästa låten i världen: Bohemian Rhapsody är ju fantastisk.
51. Senast lästa bok: Över näktergalens golv, av Lian Hearn
52. Favoritförfattare: Douglas Adams
53. Skriver du dagbok? Nej, men väl ett par bloggar. 🙂
54. Bästa årstiden: Höst. 🙂
55. Älsklingsfärg: Röd.
56. Skulle aldrig ta på dig: Hmm. Utmana mig!
57. Vad ville du bli när du var liten? Kassör på Konsum.
58. Blev du det? Än är det inte för sent!
59. Brinner för: Rättvisa, moder jord och empati.
61. Katt eller hund? Hellre katt, tror jag.
62. Har du nån nojja? Ja, men inga vettiga sådana.
63. Fobier? Joorå.
64. Deppig eller glad? Oftast någonstans mittemellan. Nöjd med tillvaron, skulle man väl säga.
65. Politiskt insatt? Det tycker jag.
66. Värdesätter du ärlighet? Ja.
67. Brukar du dra vita lögner? Nä, men det har hänt.
68. Är det ok med vita lögner? Ja, men det ska väl vara nåt särskilt då.
69. Känner du en mytoman? Känner och känner.
70. Har du pojkvän/flickvän? Sambo, kallas det väl? 🙂
71. Är du kär? Jajamän!
72. Hur tidigt stiger du upp? Någon gång under dagen. Oftast mellan nio och ett…
73. Är det bra eller dåligt? Fråga inte mig.
74. Vem/vilka vet mest om dig? Anna, Markus och mamma tror jag. Kanske Lullen?
75. Gillar du att slåss? Nää, bara mot Anna.
76. Vad har du på dig just nu? Djurens rätt-tröja och grå jeans.
77. Vad ska du göra ikväll? Diska, laga mat, plugga lite och slutligen titta på en film nu när vi har så sjukt många kanaler.
78. När var du senast riktigt full? Ett bra tag sedan.
79. Är du seriös? Ja, oftast.
80. Hur många väskor äger du? Några stycken, faktiskt.
81. Hur många bilar har du / din familj: Ingen, men efter sommaren kanske, beroende på vart vi/jag flyttar.
82. Hur många syskon har du? Två.

83. Isåfall, vad heter de? Marie och Linda. (Lullen)
84. Hur många timmar sover du per natt? Eh. 4-10.
85. Vem är snyggast i världen? Anna! Fast han som spelar Aragorn i Sagan om ringen är sjukt snygg också. Trots att han är dansk.
86. Vad är du allergisk mot? Min hals brukar inte gilla nötter så mycket, men allergisk är väl att ta i.
87. Ska du duscha idag? Ja, det borde jag nog göra.
88. Vad är det för veckodag? Lördag, va?
89. Vad är det för datum idag? 15 maj.
90. Vad gör du nästa år? Ingen aning! 😮 Pluggar i Borlänge eller Göteborg, kanske jobbar någonstans? Kanske blir kvar i Falis? Flyttar hem till Bjästa eller till Hudik? Vem vet? Inte du. Vem vet? Inte jag.
91. Är du likgiltig? Nja, det beror väl på vad det handlar om.
92. Hårdrock eller synth? Kommer att tänka på Kvarteret Skatan nu…
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? Landet, snarare.
94. Har du utländska föräldrar? Nä, det kan jag inte påstå.

95. Gillar du att laga mat? Ja, det kan vara ganska kul. 🙂
96. Märkeskläder eller secondhand? Second hand.

97. Hur många par skor har du? Tre, fyra, kanske?
98. Är du sexuellt frustrerad? Inte alls! Ganska tillfreds. 🙂
99. Vem är snällast just nu? Anna tar hand om mig dessa dagar av förkylning, så det blir hon!
100. Var har du ont? I halsen. 😦

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 15 maj 2010 i Uncategorized

 

Kommentera

