RSS

Jaha

24 Sep

Väldigt längesen jag i skrev i den här bloggen, men jag tänkte bara uppdatera lite.

Nu bor jag verkligen i Bjästa och det är konstigt. Lägenheten har kommit i ordning, grupperna har börjat, skolan rullar på och i mitten står jag och tittar på. Känns lite tomt sådär. Att gå från att bo med någon annan, sen att bo med sex andra personer och sen bara helt plötsligt bo själv. Med det borde nog gå bra. Läste igenom den där listan jag snodde av Lullen och fyllde i här på bloggen i maj. Rätt mycket som förändrades sedan dess, kan jag ju säga.

Just nu väntar jag som vanligt på att böckerna ska komma hem till mig någon jäkla gång och att min lärare ska rätta kompletteringen jag fyllt i. I helgen blir det övernattning i brukskyrkan med konfirmanderna, vilket ju kan bli kul. Till veckan blir det plugg, plugg, plugg och plugg. Kanske Napoleon Dynamite med Tess om hon är ledig någon kväll. 🙂

Sen har jag klippt mig också. Fast det blev inte så bra. 😦

Ett minne från tiden i skaraborg:

Vi var där! 🙂

 
1 kommentar

Publicerat av på 24 september 2010 i Uncategorized

 

Ett svar till “Jaha

  1. Lisa

    03 oktober 2010 at 17:03

    sv:tack så mycket! 🙂

     

Kommentera

