RSS

Fantastiskt? Jodå.

02 Nov

God kväll!

I helgen har jag varit i Nordingrå och Markus, Isak, Robin och Filips nya hem ”Lyan”. Väldigt mysigt och trevligt var det, men något som var lite irriterande är att helgen, som förutom en snabbvisit till nordingrå under lördagen skulle ägnas åt plugg, blev en fyradagarsweekend med poker, schack, tacofest och hockey. Panik på fredag och brist på kollektivtrafik på söndagen gjorde att plugget påbörjades idag, fyra dagar för sent. Det går inte direkt bra.

Men jag är rätt glad ändå. Den här helgen med dess avslutande diskussioner och samtal var precis vad jag behövde. Jag har så fina vänner.

Sen har jag under förra veckan skrivit, tonsatt och spelat in en låt. Lite naknare, lite mer efterbitter och lite ärligare. Texten ska kompletteras och en seriös inspelning skall göras, men för den som vill kan man lyssna på min myspace. Låtarna med sång ligger i sedvanlig ordning längst ned. Kom gärna med konstruktiv kritik! 🙂

Om ni inte vill lyssna på min låt så kommer det här en låt till mina bästa vänner, dvs. ni fyra som normalt sett läser min blogg. 😛

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 02 november 2010 i Uncategorized

 

Kommentera

