RSS

Elefanter och antioxidanter

30 Nov

Hej!

Idag sov jag jättelänge och hade fem missade samtal när jag väl klev upp. Anledningen heter Sveriges landsbygd och Markus Östlund. Först pratade jag med Markus rätt länge, sen pluggade jag lite och till sist skrev jag ett überseriöst blogginlägg och landsbygden och varför alliansen plötsligt fått ett sånt ointresse för landsbygdsutveckling. (Läs det här) Plötsligt var klockan tidigt och lille Mats kröp ner i sängen. Därför blev det ingen inplanerad morgonpromenad (varför gör man alltid så ambitiösa planer innan man somnar) och lite för lite plugg innan seminariumet.

Nu är det lunch och jag gör mig iordning för jobbet som börjar precis efter nästa seminarium. Frågan kommer att komma upp, vad jag hade tänkt att skriva om egentligen, och jag har ingen aning! Aaah!

Det får bli ett problem för kvällen och morgondagen, ty nu skall här lunchas, seminarieras (eh?) och slutligen jobbas!

 
2 kommentarer

Publicerat av på 30 november 2010 i Uncategorized

 

2 svar till “Elefanter och antioxidanter

  1. Marie

    30 november 2010 at 14:59

    Vem ska semineras? haha

     
  2. stinapigan

    01 december 2010 at 09:24

    Åh låter jättejobbigt, säg till om du vill ha tips eller om jag kan hjälpa till. Trvlig kille den där Markus, fårstår att du gillar honom, verkar vara en bra kamrat. hoppas du har det bra på jobbet, det är väl mycket så här vid jul, avslutningar och så. fördelen är väl attdet blir lite timmar och pengar av det hela. Aldrig helt fel.
    Hör av dig snart. Vill höra din röst i luren. Kram kotten min

     

Kommentera

