RSS

Killing the past and coming back to life

14 Maj

Sitter och planerar sommaren lite smått. Går bilen igenom besiktningen och jag får tag på en lägis i Göteborg så är det lugna puckar over all. Om bara en av dem går i lås är jag nöjd. Det löser sig. Det måste dessutom vara sommaren som gör att jag är på så gott humör numera. Märkligt att de gånger jag är som på bäst humör är när jag har fått vara ute i världen och rört på mig, eller i vart fall har något sånt inplanerat. En vecka i Taizé, två veckor i Göteborg, lifta till Malung, valbevakning i Turkiet.

Hur som helst bjuder jag på en vårsång och en fantastisk sommarplaylist!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 14 maj 2011 i Uncategorized

 

Kommentera

