RSS

Jag som skulle plugga

05 Jun

Ikväll var allt upplagt för att plugga. Jag har ju en del att skriva på mitt PM. Så allt var förberett:

– Vin

– Världens bästa Spotifyplaylist.

– En jäkligt bra idé.

Sen läste jag barnfattigbloggen på aftonbladet, så förstördes allt och jag var tvungen att skriva ett blogginlägg i ämnet. Samma blogg kommer också att uppdateras väldigt ofta nästa helg under min vistelse i Diyarbakir. Så ni vet liksom.

Inget pluggande alltså. Däremot en jättegod nyhet: Algot vann Musik Direkt Sverige. Grattis till dem, med andra ord!

———————————————————————————————–

Jag avslutar med en kul, sann berättelse:

So I get pulled over on the interstate going 75 in a 60 and Everything Sucks started playing. The dialogue between me and the cop went like this:
*Cop comes to window*
Cop: ”Is that Reel Big Fish – Everything Sucks?”
Me: ”Yes it is, officer. You know them?”
Cop: ”Have a nice day.”

(Om någon är dålig på engelska rekommenderar jag google translate och/eller komvux.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 05 juni 2011 i Uncategorized

 

Kommentera

