RSS

I levande perukmakares sällskap

31 Aug

Av någon anledning blir jag verkligen inte frisk från denna helvetessjukdom. Aah!! Hm

Jo! Idag var första dagen på min skola! Det gick jättebra. Lärarna känns trevliga och sjukt kompetenta och (de väldigt många) klasskamraterna känns helt okej. Två personer blev jag lite extra bundis med: Matilda och Axel. De är fina människor, så vi beslöt att bilda studiegrupp efter att klassen blev uppmanad att dela in sig i sådana.

Nästa vecka ska vi ut på bussrundtur med de från klassen som så vill. Det blir nog trevligt och kul.

Den del av skolan som ekonomisk-historiska institutionen ligger i är tydligen jättegammal och cool och området som den ligger i är jättefint! Det här bli bra, känner jag på mig.

By the way köpte jag jättebra höst-vinter-vår och jämtannarsockså-skor idag. Jag lägger upp en bild på dem här.

Bonusbild:

Random

 
2 kommentarer

Publicerat av på 31 augusti 2011 i Uncategorized

 

2 svar till “I levande perukmakares sällskap

  1. Marie

    01 september 2011 at 04:41

    Tjusiga shoes!

     
  2. Linda

    01 september 2011 at 07:29

    Jättefina skor ju!😀 Jag var och kollade på skor på stan i måndags och hittade inga alls. På damavdelningen. Men så fort jag gick över till herravdelningen så fanns det plötsligt massa fina och bra skor! :O Dyra dock😛

    Roligt att höra också att det går bra på skolan😀

     

Kommentera

