RSS

Dagens outfit. Jag lovar.

29 Sep

I dag var det en lugn dag för undertecknad. Bestämde mig för att åka till Haga och plugga igen. ”Varför just Haga?” undrar Vän af Ordning med all rätt. Låt mig förklara. I en stor stad som denna är det som bekant rätt mycket folk i rörelse och det är tätbefolkat i såväl bostadsområden, hållplatser och i shoppingstråken. Därför behöver man ett ställe där man kan koppla av ordentligt och koncentrera sig. Längs Linnégatan drar inte så många spårvagnar förbi, priserna och människorna är mer chill och det finns utrymme för mer okommersiella butiker såsom second hand-affärer, fairtradebutiker och mer nichade caféer.

Idag tog jag som sagt en tur ut dit och satte mig på ett café för att plugga. Att sitta på ett bra och mysigt café i denna del av stan är så bra att jag fick jättemycket gjort. Merkantilism, feodalistisk ekonomi och antikens jordbruksutveckling gick fort, så efter ett par timmar började jag greja med en present åt Mary istället. Eftersom jag hade en så fruktansvärt mysig tröja på mig lägger jag upp en bild på den.

Såhär ser man ut då:

När jag ändå laddade upp bilder slänger jag in en sedan i fredags:

…och eftersom hösten nu är här tar jag en bild på en höst-Eskil:

Eskil

 
4 kommentarer

Publicerat av på 29 september 2011 i Uncategorized

 

4 svar till “Dagens outfit. Jag lovar.

  1. Linda

    30 september 2011 at 07:10

    Mycket mycket stiligt på den andra bilden😀

     
  2. Marie

    30 september 2011 at 10:29

    Cool tröja och fint matchande med skjortan och flugan!

     
  3. stinapiganmamma

    30 september 2011 at 11:37

    Du ser jättefin ut, jag gillar koftan. Flugan var rolig, den kan man ha till allt faktiskt.

     
  4. Lisa

    11 oktober 2011 at 21:37

    sv: hahaha ursäkta mig då😛. jag skyller på att jag var för full!😀 därför jag inte minns vad du var! men jag skriver att du var det nu!

     

Kommentera

