RSS

Inte Eskil.

09 Okt

Hej!

Nu sitter jag hos Lullen och kollar på när hon och Christoffer syr någon form av dräkt som Lullen ska ha till någonting. Jag fattar inte riktigt vad det handlar om, men det är säkert nåt coolt. Det är rätt skönt att slippa tänka på skola för första gången på väldigt länge (hela hösten, sommaren och våren så… jul?) och bara hänga.

Vi har förresten haft party för syster Mary. Ju. Det var rätt trevligt trots en del jobbigheter. Ray hade nåt spel, vi tog roliga kort och framför allt vann jag tidigare på kvällen över mamma i singstar två gånger! Singstar Queen är verkligen roligt!

Sen var vi ju hos mamma igår och firade Mary, igår kväll hade vi Batmanmarathon i Marys ära och idag ska vi förhoppningsvis till pappa och fika. Har jag tur har pappa hittat mitt badmintonracket.🙂

Hursomhelst var min outfit och mina presenter till Mary väldigt bra. Tyvärr har jag ingen bild, men väl en bild på en person som på 20-talet såg ut nästan som Eskil.

 
2 kommentarer

Publicerat av på 09 oktober 2011 i Uncategorized

 

2 svar till “Inte Eskil.

  1. Marie

    09 oktober 2011 at 21:18

    I will send you (a kilogram of ham) bilder när jag orkar lägga in dom på datorn :p

     
    • Mats

      09 oktober 2011 at 23:08

      Grejt!🙂

       

Kommentera

