RSS

Todelidoo!

09 Nov

Idag har jag ingen lektion på skolan, så det är en lite seg dag. Visserligen har jag diskat och varit duktig, men ändå händer det inte mycket nyttigt. På något sätt, när man bara sitter och degar, blir allt annat så främmande. Ikväll är det nämligen partiföreningsmöte och jag vet verkligen inte om jag orkar med det nu. Egentligen bör det vara väldigt tilltalande att få komma ut och träffa lite levande människor (Markus är nämligen borta hela dagen) och att engagera sig i partiföreningen har jag ju längtat efter länge. Märklig grej detta.

Jag var ju förresten i huvudstan i helgen! Det var väldigt trevligt att träffa Sanna och Oskar och bara hänga. Vi gick tillsammans med Hazar på en poesigrej på lördagen och det var jättebra, och sen fikade jag med Helen på söndagen också. Ergo: Vara vegan, vara kulturell och träffa släkt. Dock blir jag sur över att det ska vara så dyrt att resa kollektivt i Stockholm. Blä.

Nänä, jag ska väl börja laga till lite mat innan jag förhoppningsvis tar mig iväg till kvällens v-möte. Hörs!

Ibland går Eskil runt på stan som en vanlig människa.

 
1 kommentar

Publicerat av på 09 november 2011 i Uncategorized

 

Ett svar till “Todelidoo!

  1. stinapigan

    09 november 2011 at 20:58

    Här i Hudik har vi underbara dagar. Känns som fin september. Hoppas det håller i sig ett tag till. Nu är det fullmåne, var nyss ute med hundarna och det lyste så häftigt på dem där vi gick. Ljust som på dagen, coolt! Annars är det som vanligt. Vi var i Delsbo på forngården på hantverksjulmässa i helgen. Trevligt! Saaben fick komma ut lite. Hoppas du har det bra och sköter om dig och äter riktig mat. Sov ordentligt och gå en promenad varje dag. Gå där det finns folk och är ljust. Jag är så rädd om dig, det finns så mycket busar, men motion är bra. Kram Kotten från mig.

     

Kommentera

