RSS

Ungens blogg – Din termos i gryningen

30 Nov

Alltså. Jag måste ha Sveriges sämsta immunförsvar. Precis när man mage byggt sig så blev jag förkyld. Så nu sitter man här som en överjäst formfranska med huvudvärk, snornäsa och halsont. Missar skola, kyrka och troligen förortsmötet med partiet imorrn också. Blä. Men igår gjorde jag en ny låt. Tror att det kan bli en bra liten ep eller vad man nu säger, till sist.

Sen kan man knappt gå ut heller, för det regnar och blåser väldigt mycket. Lite jobbigt mycket, faktiskt. Fast i och för sig. I allmänhet gillar jag när det är lite dåligt väder, men när det är så här riktigt dåligt väder, då passar det mycket bra att vara lite sjuk. Man behöver inte ha dåligt samvete för att inte gå ut, utan man kan gått och väl sitta och nörda hemkörd pizza och öl med bröderna Östlund. Markus är ju också lite snuvig (tror det var han som smittande mig, den boven), så det passade utmärkt ikväll. Imorrn ska jag i alla fal försöka göra nånting annat än att sitta och spela football manager, så jag hoppas väl på det bästa.

I vanlig ordning när jag är en sjuk man så blir min dygnsrytm lite sisådär och det är la därför jag sitter och gör små youtubefilmer istället för att göra något vettigt. Jag lägger i alla fall upp ett kort litet smakprov på det som kan komma att bli någon form av skiva i vinter tillsammans med några adekvata bilder. Inte särskilt rättvisande för övriga låtar, men likväl. Har man tråkigt så.

 
1 kommentar

Publicerat av på 30 november 2011 i Uncategorized

 

Ett svar till “Ungens blogg – Din termos i gryningen

  1. stinapigan

    01 december 2011 at 05:13

    Sköt väl om dig kotten så du är pigg när jag kommer. Drick honungsvatten med en skvätt wiskey, det brukar vara bra, säger dom.

     

Kommentera

