RSS

Mats blogg – Din tomat på operan

31 Jan

Skriver inte så mycket alls nu, men det som hänt är väl att jag har lite panikångest för att mina slantar från csn aldrig kommer. Nu är jag dessutom förkyld. Tog mig dock ut på en promenad till Eriksberg och älvstranden. Fint, må jag säga. Däremot otroligt dåliga gångvägar dit ner. Området är alltså riktigt överklass med fina kontorslokaler och dyra bostadsrätter. Av just den anledningen har de ingen spårvagnsförbindelse och inga gångvägar – bara bilväg. Jag går dock ändå och kommer fram till sist. Här kommer en bild från min promenad:

Älvsborgsbron sedd från Eriksberg

Älvsborgsbron sedd från Eriksberg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 31 januari 2012 i Uncategorized

 

Kommentera

