RSS

Elephant

06 Feb

Ikväll har jag och Markus sett på en Woody Allen-film. Match point heter den och den är rätt bra. Woody Allen gör ju bra filmer bara kan inte sätter sig själv som skådis.

Hur som helst närmar sig klockan sex nu och jag har fortfarande inte somnat. Några korta reflektioner:

* Äter man middag och lättare kvällsmat vid normal tid blir man lätt hungrig framåt småtimmarna. Då bör man försöka ha NÅGONTING hemma som man kan äta.

* Csn är verkligen sämst. Varför får jag inga pengar?

* Det funkar aldrig att lägga upp tidsplaner när man har hemtenta.

* Elephant är ett sjukt bra album. (Länk: The White Stripes – Elephant)

* Det blåser sjukt kallt i Göteborg, ergo: jag måste inskaffa en adekvat huvudbonad.

* Jag klär inte i huvudbonad, vilket därför ställer mig i en något jobbig situation.

* Det faktum att jag inte fått csn ställer mig också i diverse jobbiga situationer:

 
3 kommentarer

Publicerat av på 06 februari 2012 i Uncategorized

 

3 svar till “Elephant

  1. Marie

    06 februari 2012 at 13:18

    Men ungeeen. Har du lämnat studieförsäkran då?

     
    • Mats

      06 februari 2012 at 13:48

      Det får jag inte göra förrän de har fått in alla uppgifter och det har skolan inte gett dem än eftersom två av mina tentor inte är rättade än. Grejen är att csn inte vill ge mig pengar förrän en av dem har kommit in, vilket tar minst en vecka efter att de rapporterat in betyget.😦

       
      • Marie

        06 februari 2012 at 15:42

        Jahaaa. hoppas läraren snabbar på!
        Säg till om du behöver låna perninga!

         

Kommentera

