RSS

05 Mar

I helgen har jag varit på distriktårskonferens för partiet. Riktigt kul och intressant att träffa folk och inte minst att lära sig lite mer om hur diskussionerna går här i Göteborg.

Sen har jag också i fredags varit lärare igen. Otroligt kul, må jag säga. Trots att en lektion ställdes in eftersom bara två elever kom dit och en annan blev ockuperad av en studie- och yrkesvägledare som tyckte att min lektionsplanering mycket väl kunde ha gjort förgäves, så höll jag två riktigt roliga lektioner efter det.

Just nu sitter jag och skype-chattar med en bekant jag träffade på flyget mellan Ankara och Diyarbakir. Han ringde mig förra veckan ”för att kolla om jag var okej”. Fin kille. Nu snackar vi världspolitik och snö. De har flyktingar från Syrien och snö där han bor nu.

Jaja, jag ska väl försöka ta mig till skolan och läsa ut min bok snart. Här får ni en fin isländsk låt så länge:

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 05 mars 2012 i Uncategorized

 

Kommentera

