RSS

And everything is green and submarine

06 Mar

Jag har aldrig känt mig så bibliotekslös som nu. Stadsbiblioteket är stängt för ombyggnation och tills vidare har de dragit alla ”favoriter” till ett lite mindre bibliotek. ”Favoriter?” ”Favoriter!?” Om jag vill läsa annat än Camilla Läckberg och Jan Guillou då? Det fick bli en tur ut till biblioteket i Gamlestaden istället. Däremot läste jag igenom större delen av boken jag ska ha läst tills idag. Till sist. Duktig Mats.

Igår sprang jag och Markus ut på en liten springtur runt Tolered också. Oväntat bra gick det för mig, måste jag medge. Dock började vi med en lång uppförsbacke, vilket ju gjorde att man tog ut sig rätt bra redan första kiometern. Men 3,5 kilometer med bra fart ska nu ändras till 4 kilometer med bra fart, eftersom vi skippar den där backen och springer runt den istället. Fantastiskt bra runda kommer det bli. Kanske en tur redan ikväll?

Ikväll ska jag (i övrigt?) tvätta inför min resa och kolla på hockey med mina roommates. Först dock: skola och lite Seterra.

Slänger som vanligt med en bra låt! Au revoir!

 
1 kommentar

Publicerat av på 06 mars 2012 i Uncategorized

 

Ett svar till “And everything is green and submarine

  1. mamma

    06 mars 2012 at 13:59

    Det är bra att ni håller er i form. Heja på!

     

Kommentera

