RSS

The future is bright, you can follow me

19 Mar

Ikväll var jag ofrivilligt galen. Jag sprang en mil.

Dagen började dock lite mer chill. Gudstjänst och distriktsråd först och sedan hockey. Det är sjukt med slutspelshockey. Vare sig man vill eller inte sitter man likt förbannat där och river sönder sina nerver. Sedan pluggade jag med Thomas och tog mig hem från hans kollektiv lagom till att se Agenda. Schlingmann är verkligen en läskig typ.

Det var nu Markus backade från vår planerade springtur och jag beslöt mig för att själv springa. Istället för att spinga över berget tänkte jag ”varför inte runda det istället?”. Så blev det, men jag hamnade inte alls på samma gata som planerat, utan på en gata som inte svängde där jag ville svänga. Illa var också att jag inte hade några glasögon så jag såg ju inte riktigt var jag var heller. Som tur var hade jag ju hyfsad koll på var jag var eftersom mitt lokalsinne ändå funkar rätt bra och jag kände igen ett Netto. Jag tänkte därför ”varför inte bara ta nästa till vänster”. Problemet var bara att jag då var tvungen att runda ytterligare ett berg. Därav blev det en lite mer än dubbelt så lång springtur. Eftersom jag alldeles innan hade käkat lite för mycket halvrå potatis och druckit alldeles för lite vatten mår jag sjukt illa nu också. Blä.

Speaking of Netto ska jag dela ett klipp på Ankan. Hej hopp!

 
2 kommentarer

Publicerat av på 19 mars 2012 i Uncategorized

 

2 svar till “The future is bright, you can follow me

  1. Marie

    19 mars 2012 at 10:46

    Ankan❤

     
  2. mamma

    20 mars 2012 at 11:32

    Ojojoj Kotten vad spänstig du är. Lite överdrivet va, en mil? Ta det lugnare nästa gång och tvinga iväg Markus.

     

Kommentera

