RSS

It’s hard to make sense

24 Mar

Det som kanske mest får mig att känna mig liten igen är sådana här morgnar. När man kliver upp strax innan tio, men ändå efter besök på toa går och lägger sig igen istället för att klä på sig. Låten jag lyssnar på (och som ju citatet i titeln kommer från) hittar ni HÄR.

I förrgår jobbade jag igen och ska få jobba ytterligare två dagar nästa vecka. Blir mycket att stå i nu. För tillfället har jag också en fet hemtenta som verkar på att bli skriven. Tanken var att jag skulle kliva upp tidigt och skriva den idag, meneh. Varför göra det, när man har en säng och en dator?

Åtta sidor ska skrivas tills måndag kväll, så det är väl lugnt än så länge. Men jag vill gärna ha ett vg i denna kurs (av någon anledning), så jag får väl sätta igång att skriva. Varför jag inte gjort det tidigare? Vet ej, men igår inskaffade jag nya krukväxter, köpte nytt duschdraperi, städade och skaffade sommarjobb. Varför är man så sjukt produktiv i dessa tider? Produktiv i allt utom – just det: tentan.

Här kommer bild från Wetterlinsgatan som jag går längs varje gång jag ska jobba. Faktiskt samma gata som jag och Anniepannie bodde på.

Slänger med en fruktansvärt bra låt också. Folkmusik och jazz! Yeah!

 
1 kommentar

Publicerat av på 24 mars 2012 i Uncategorized

 

Ett svar till “It’s hard to make sense

  1. Marie

    24 mars 2012 at 15:44

    Vad blev det för jobb?

     

Kommentera

