RSS

I have another way of making changes

23 Maj

God kväll!

Idag är (igår var) en dag då många av mina vänner fyller år. Anna, Julija och Mattias bland andra. Ändå lyckades jag inte träffa någon av dem, vilket är väldigt synd. Om ni läser detta: grattis igen!

I övrigt har denna dag varit en varm sådan. Mycket varm. Väldigt mycket varm. Jag har dessutom bara svarta långbyxor, så jag var tvungen att åka och köpa ett par mindre långa byxor att ikläda mig. Fast de blev också svarta. Hursomhelst känner jag mig lite häftig när jag sprollar runt i min solglasögon i tid och otid. Fattas bara en hatt och några riksdaler nu så bygger sig det mesta här i livet. Synd att jag inte klär i huvudbonader.

I förra inlägget bad jag om hjälp med tatueringar. Jag har fortfarande inte bestämt mig, men i alla fall fått en bättre bild av de olika alternativen. Känner ni för en ytterligare utmaning får ni gärna försöka hitta en hatt som jag bör passa i. Lyckas du/ni med detta lovar jag att lägga upp en bild på mig i den, poserandes med Karl IX. Det är nämligen i det närmaste omöjligt.

Fruktansvärt cool i solglasögon 01.32

Fruktansvärt cool i solglasögon 01.32

Döden och jag delar klädstil!

Döden och jag delar klädstil.

”Men”, tänker du, ”ska Mats verkligen inte pracka på mig någon skum postrock/folkjazz/elektroakustisk låt från 70-talet idag?”

Till dig säger jag: ”Jo.” Här kommer nämligen lite Floyd.

 
2 kommentarer

Publicerat av på 23 maj 2012 i Uncategorized

 

2 svar till “I have another way of making changes

  1. Mats

    23 maj 2012 at 01:04

    1. Nej, jag menar inte att låten är alla de tre musikstilarna.
    2. Använde jag verkligen ordet ”sprollar”? Mary!!

     
  2. Marie

    23 maj 2012 at 04:39

    Sprollar runt :p

     

Kommentera

