RSS

You made me feel like Zarah Leander

20 Jul

Vaknade åtta i vanlig ordning, men ligger kvar i sängen än. Vad hittar man på en ledig dag, liksom? Har rullat diverse serier, spelat lite football manager (tog guld med blåvitt) och facepalmat mig igenom några minuter på avpixlat.

Men jag har faktiskt lite planer för dagen. Ska först ta en tur till Bredånger och säga hej och sen försöka lista ut var det läcker spolarvätska i Oloff. Misstänker att den där spolen jag köpte kanske inte helt och fullt passade. Men jag har lite gaffatejp, så det bygger sig nog.

Sen ikväll är tanken att jag ska hänga med Lullen och hennes gäng. Spela lite historiespel och kolla på historiska filmer är det tänkt. Fantastiskt att få vara lite nördig ibland, ändå!

Nördig, men ack så svår.

Nördig, men ack så svår.


Oh, Freddie you should know
You cant punish people cause your hair wont grow

 
3 kommentarer

Publicerat av på 20 juli 2012 i Uncategorized

 

3 svar till “You made me feel like Zarah Leander

  1. Mats

    20 juli 2012 at 11:30

    Den där bilden skrämmer mig på så vis att jag ser både trött och läskig ut.

     
  2. Jompe

    20 juli 2012 at 11:59

    Haaah, gillar den textraden. rolig.

     
  3. Marie

    20 juli 2012 at 13:39

    Laga bilen med tejp *tummen upp* Haha

     

Kommentera

