RSS

Tåget går uti vida världen

07 Aug

Den som inget giltigt pass har får inte följ med på färden.

Som sagt ingen luff igår, utan först om ett par dagar. Missar Amsterdam, men jag överlever väl. Tänker att det blir en rätt tråkig luff om jag bara ska vara bitter. Nej, jag taggar Berlin istället. Kanske lyckas vi till och med se Jonathan Richman? Hoppas!

Meneh. Vad tusan ska man hitta på nu då? Tänkte faktiskt åka och fixa mig ett stort spegelglas och göra en jättehäftig spegel. Men var hittar man spegelglas och lite trä? Kan nog vara svårt. Bäckebol kanske? Nåväl, jag har väl inget att förlora på att kolla upp det!

Ger er en fin liten visa här.

 
3 kommentarer

Publicerat av på 07 augusti 2012 i Uncategorized

 

3 svar till “Tåget går uti vida världen

  1. Linda

    07 augusti 2012 at 10:14

    Googla glasmästeri så hittar du nog nått på eniro i närheten. Ring och fråga!

     
  2. J&j

    07 augusti 2012 at 10:26

    Vi ska röka cigg nu

     
  3. Marie

    07 augusti 2012 at 18:50

    Du är så klantig kid :p

     

Kommentera

