RSS

Affärsidé (och ja, jag vet att bilderna är dåligt redigerade.)

07 Okt

Ni vet hur man köper ”roliga t-shirts” på festivaler, marknader och till människor vars födelsedag man bara uppmärksammar för att man ska på deras fest? Precis de t-shirtsen (böjning!?). Nåväl! Jag har kommit på att det är en mycket bättre idé med ärliga t-shirts. Tror det blir en succé!

Efter ”Öl byggde denna kropp” och ”Korv byggde denna kropp” kommer nu en version för de mindre matglada.

För alla hipsters! När kassettbanden dog ut blev de poppis. Samma sak gäller valutor. Funkar även för ärliga högerliberaler som vill ha stryk.

Efter ”Jag är inte tjock – jag är fluffig”, ”Jag är inte tjock – jag är porrigt mullig” etc. Den ärliga, småbittra versionen.

Till sist. Efter succén med ”Ikväll får 107 svenskar gonorré.” Den lite nedslående sanningen.

 
2 kommentarer

Publicerat av på 07 oktober 2012 i Uncategorized

 

2 svar till “Affärsidé (och ja, jag vet att bilderna är dåligt redigerade.)

  1. Anna

    07 oktober 2012 at 17:55

    Oooooh! Vill på riktigt ha den första. PÅ RIKTIGT! Eller den sista. Men den första är ju underbart bitter/uppriktig osv. Du förstår vad jag menar. Hahah.

     
  2. Linda

    08 oktober 2012 at 10:38

    Hahaha! Skitbra ju!😀

     

Kommentera

