RSS

I need you at the dimming of the day

27 Nov

Kände att det skulle vara kul att skriva ett blogginlägg. Vet inte alls varför, faktiskt.

Sedan sist har jag i alla fall haft en rätt fet helg med trevligt umgänge, minikonsert över skype, politik i långbänk, god öl och även en del välbehövlig tid till att bara finnas. När de två sista kombinerades var det nästintill fullkomlighet.

Idag var det jobb som gällde. Kaos, kaos, kaos. Men okej ändå. Tur man har fina vänner som vet vad man behöver höra ibland. När jag kom hem köpte jag några mini-julstjärnor (blommor, alltså) med tillhörande jättesöta krukor! Slår man ihop det med att jag även tidigare inhandlat julgardiner och julljuslykta börjar hemmet bli lite mer julpyntat pö och pö.🙂

En liten fin sång skulle väl inte skada? Bra. Här!

(Förresten har jag en tumblr där jag lägger upp musik, text och bild. Kolla in den! http://allgalaktisk.tumblr.com/ )

 
2 kommentarer

Publicerat av på 27 november 2012 i Uncategorized

 

2 svar till “I need you at the dimming of the day

  1. Anna

    27 november 2012 at 02:05

    correction: vänner som även vet vad som är rätt i sammanhanget. heheh.

     
  2. Marie

    27 november 2012 at 10:04

    Minijulstjärnor i jättesöta krukor? :p

     

Kommentera

