RSS

10 december 2012?

10 Dec

Här händer det saker, minsann. Köper julklappar och sånt. Har kommit en bra bit på min uppsats nu också faktiskt. Borås är en rätt mysig stad och bussen på väg dit är lika mysig den. Rätt otroligt att det kör i genomsnitt en buss varje kvart (oftast var tionde minut) och att de fortfarande går med vinst. Sjukt många som åker denna sträcka.

Men snart åker jag hemåt. Först ska jag till Stockholm med Lullen och gå på Jesus christ superstar! Det är min julklapp till henne, så man får ju se till att det blir lyckat! Vi ska bo hos vår fina faster Helen i fyra dagar, så det kommer nog bli bra. Sen är jag hemma i några dagar. Jobbar, skriver uppsats och spelar gitarr. Sen åker jag upp! Hur det går till vet jag inte än, men det bygger sig på något sätt i alla fall.🙂

Hursomhelst. Imorrn ska jag jobba i Falis, så det är väl dags att kojsa nu. Slänger med ett par bilder och en låt också!

Morgon på tåget till jobbet.

Morgon på tåget till jobbet.

Samma gamla Falköpingsträd som alltid. Denna gång i vinterskrud.

Samma gamla Falköpingsträd som alltid. Denna gång i vinterskrud.

 
5 kommentarer

Publicerat av på 10 december 2012 i Uncategorized

 

5 svar till “10 december 2012?

  1. Mattias Mårtensson

    10 december 2012 at 03:03

    Typiskt Mats-ig låt. Nymf reunion?
    Jag har också massa nytt material!

     
    • Mats

      11 december 2012 at 01:25

      Jag är på! Vet inte om jag har så mycket til material, men alltid något! Kolla in matsberglund.bandcamp.com om du hittar nåt annat kul! Vill höra ditt!

       
  2. Marie

    10 december 2012 at 19:04

    Jag vill också till Stockholm !

     
    • Mats

      11 december 2012 at 01:26

      Häng med du! Kanske inte till vasamuséet, men annat! Chokladen i Gamla stan, exempelvis!😉

       
  3. stinapigan

    18 december 2012 at 10:31

    Så vackra bilder, tågbilden gör mig lyrisk. Tack för att jag fick se den, nu känns dagen bättre.

     

Kommentera

