RSS

jeg skal have slettet alle dine ord

15 Jan

Så sitter man och äter kaka på sitt rum. Idag är en sådan dag då jag inte riktigt vet vad jag ska göra. Det är så mycket som jag SKA göra, men jag vet inte var jag ska börja eller vad jag faktiskt rent praktiskt ska gå till väga för att göra någonting. En massa grejer på skolan ska göras. En bok ska hämtas. En uppsats ska skrivas klart. En buss ska tas till Borås. En fjäderboll ska slås över ett nät. En forskningsövning från november ska göras klart. En frukost ska med lunch ersättas.

Jag försökte igår att lite fint förmedla till rektor och kollegor att jag helst skulle önska att få fortsätta jobba nästa termin, gärna med ett par kurser till. Får jag två kurser till får jag ju typ 50% anställning. Då kan jag ju plugga statistik på halvfart samtidigt och slippa ta studielån. DET vore gött. Men vi får se hur det blir. Kanske pluggar jag heltid utan att jobba, kanske drar jag till Malung och går viskursen eller så kanske jag hittar ett kul jobb som truckförare i Askim. Alla mina dörrar står på vid gavel.

Bild

 
1 kommentar

Publicerat av på 15 januari 2013 i Uncategorized

 

Ett svar till “jeg skal have slettet alle dine ord

  1. Marie

    15 januari 2013 at 18:56

    Eller flytta i Övik och jobba på posten?😉
    Du skulle passa i postkeps

     

Kommentera

