RSS

Autumn comes and then the winter. Spring is born and wanders free.

23 Jan

Det lyssnas för lite på blues här i världen.

Jag har ju förresten börjat på en ny kurs, hörni! Jajamän. Internationella relationer på Institutionen för globala studier vid Linnéplatsen. Inget mer Handelshögskolan för mig förrän tidigast till hösten. Eller, jag ska ju såklart göra färdigt min uppsats innan det är bye bye, men det blir svårt att slita sig efter det. Var inne i all hast och lånade toaletten på ekonomisk-historiska idag och sprang in i två lärare och två studenter jag känner. I nya klassen har jag fortfarande inte lärt känna nån än alls. Men det kommer nog att bygga sig. Finns potential i klassen, och lets face it: jag är en grym klasspolare med bra ölsmak- och sinne. Vem vill inte ha mig som vän?

 

Bild

Min nya skola från en lite väl respektingivande vinkel. Längst till höger på  andra våningen håller vi hus för det mesta. (Inte jag som tagit bilden.)

 
1 kommentar

Publicerat av på 23 januari 2013 i Uncategorized

 

Ett svar till “Autumn comes and then the winter. Spring is born and wanders free.

  1. Marie

    23 januari 2013 at 10:37

    Spännande!

     

Kommentera

