RSS

Ser du mörkret eller ser mörkret dig

01 Feb

Nu är det tydligen fredag. Vet inte riktigt om jag tror på det. Dagarna går så fort när man fyller dem med grejer. Efter att jag var sjuk så har jag ju fått ännu mer att göra. Ständigt nya grejer. Man orkar inte riktigt. Men igår när jag vaknade var det soligt och fint ute, all snö var borta och det var flera plusgrader. Då bestämde jag att det var vår. Stoppade undan vinterjackan, vinterskorna, halsduken och mössan. Fram istället med converse, sommarjacka och solbrillor! Dessutom gjorde jag en AWESOME vår-playlist på spotify!

Så nu är det vår. Det är bra av flera anledningar. Humöret blir bättre, man börjar planera sommaren i tid och dessutom fyller jag snart år. I år önskar jag mig faktiskt saker till min födelsedag. Bra LP-skivor, choklad och först och främst glasögon. Har fått riktigt försämrad syn. Tänker mig typ sådana här:


Hipster, säger du? Indeed, men jag passar i sådana. Tror jag. Hehe. En annan person som fyllt år är min vän Anna i Kubbe (som hon skulle hetat om hon var riksdagsledamot på 30-talet) som fyllde år igår. Eftersom jag var sjukling utan pengar kunde jag inte köpa nåt kul till henne. Däremot hade jag ju tid över, så jag byggde en låt till na! Andra elektroniska låten jag gjort någonsin. Såhär blev den:

Men nu ska jag ju sova och ladda för seminarium om realismen på skolan imorgon! Skickar med er en till Magnus Ekelund-låt. Cya!

 
1 kommentar

Publicerat av på 01 februari 2013 i Uncategorized

 

Ett svar till “Ser du mörkret eller ser mörkret dig

  1. Marie

    01 februari 2013 at 10:43

    Vår surebabylår!
    Här är det -14 :p

     

Kommentera

