RSS

So tell me why we’re talking when we dance so good

04 Feb

Vänner, kamrater och övrigt löst folk. Jag har ju under en längre tid klagat över att jag har så mycket att göra, men knappt gjort något av det pga tidsbrist och oinspiration. Just det sistnämnda är ett ständigt återkommande problem i mitt liv i allmänhet. Denna helg tog jag mig i alla fall i kragen och fredag och söndag gick åt till att jobba det sista på uppsatsen. Den är nu inskickad för granskning av min handledare. Får väl tillbaka den i veckan och lämnar in den för bedömning och opponering i slutet av veckan. Förhoppningsvis bygger sig allt med csn då också.🙂

Men det var då inte nog med kragtafsande där! När uppsatsen var inskickad vid tio firades med ett enkelt glas skumpa med Fia (liten flaska) och sedan planerade jag upp en jäkla massa jobb för några veckor framåt plus hela morgondagens lektioner. Då får jag en liten sovmorgon i morgon bitti och sedan en lite bättre tillvaro på jobbet med mindre stress. Passade sedan på att maila min kursansvarige och pika lite om att han kan förbereda uppsatsens inkommande så allt går smidigt.

Igår var jag förresten på repskapet i Vara. Sjukt inspirerande att hänga med så många vänsterpartister och snacka politik. Känns verkligen som att vi har något bra på gång i detta parti.

Nåväl, nu bör jag sova så att jag har någon nytta av denna sovmorgon jag fixat till mig själv.

En fin låt som ikväll som så ofta är aktuell.

I remember when you lost your head
Sometimes I wonder how you stay so sad
when you’re so beautiful
And I remember every word you said
How you were scared because you never been
somewhere so beautiful, so beautiful

So tell me why we’re talking when we dance so good
And you know you can’t stay but I wish you would

 
2 kommentarer

Publicerat av på 04 februari 2013 i Uncategorized

 

2 svar till “So tell me why we’re talking when we dance so good

  1. Linda

    04 februari 2013 at 06:40

    Men ungen! Alla tiders att uppsatsen är färdig!😀 grattis!

     
  2. Marie

    04 februari 2013 at 18:48

    Way to go! eller vad man säger :p

     

Kommentera

