RSS

Need some help here

07 Feb

Okej, gott folk. Here’s the deal.

Jag ser som jag tidigare erinrat om allt sämre och mina glasögon fungerar ungefär lika bra som Comviq i Rössjö. Inte så bra, dvs.

Så jag har suttit ikväll och kikat lite på vad man skulle kunna lägga på sin nos härnäst. Men jag behöver lite hjälp. Vad tror vi om dessa? Ge mig en topp tre i kommentarsfältet och jag lovar dig evig trohet! Eller i alla fall en öl nästa gång vi ses. Cheers!

Par 1

Par 2

Par 3 (givetvis med helt genomskinligt glas)

Par 4

Par 5

 
4 kommentarer

Publicerat av på 07 februari 2013 i Uncategorized

 

4 svar till “Need some help here

  1. Linda

    08 februari 2013 at 17:59

    Lätt de femte!!! Eventuellt nummer tre funkar också🙂

     
  2. Marie

    09 februari 2013 at 09:56

    Svårt.. men jag säger såhär:
    1- glasögon 5
    2- glasögon 1
    3- vet inte!

     
  3. stinapigan

    10 februari 2013 at 00:19

    Gillar nr tre, de hade fina skalmar, lite rött i som du gillar. Femman är också helt ok.

     

Kommentera

