RSS

When life was just a bet on a race between the lights

09 Feb

Hey guys! It’s me again. Saker och ting har börjat bygga sig mer och mer. Helt ikapp på jobbet, i princip helt ikapp på skolan och uppsatsstrulet bör vara opponerat, inlämnat och klart under nästa vecka. Sen är allt bra igen. Då ska jag också köpa nya glasögon! Fick i present av mamma att köpa nya glasögon, vilket jag verkligen behöver. Ser jobbigt dåligt nowadays. Kan typ inte läsa undertexter om jag ser på tv. Blä. Kolla in mina förslag på glasögon och rösta! Allt finns i mitt förra inlägg! (Det går bra att kommentera i kommentarfältet eller sms eller whatever. Folk har provat det mesta!)

Btw! Idag efter skolan sprang jag förbi Handels (saknar stället ändå, uppenbarligen) och råkade träffa på min gamla lärare/institutionsprefekt Martti. Han kände igen mig och frågade om jag var på väg till honom eller Skansen kronan (som ju ligger granne med skolan). Jag tänkte att Skansen kronan var det ju längesen man besökte, så jag gick upp. Eller. Drog mig upp längst räcket pga all is. Riktigt fint! Tog en bild. Den var ännu finare, just med tanke på dessa glasögon. Böh.

Jaja, jag ska inte klaga, nu när det går bra igen. Har börjat lön för mödan jag lagt ner den senaste månaden, snart även på kontot. Liten bit kvar, men ikväll bara chillar jag. Det är jag värd. Skickar med er bilden från Skansen kronan och låten som titeln är ifrån.

Cya!

Göteborg i februari

Hagas hustak, en dag i februari.

 
1 kommentar

Publicerat av på 09 februari 2013 i Uncategorized

 

Ett svar till “When life was just a bet on a race between the lights

  1. stinapigan

    11 februari 2013 at 10:21

    Den är så bra.

     

Kommentera

