RSS

She looks like heaven, maybe this is hell

21 Feb

Så har jag skickat in hemtentan och är lite osäker på hur det går med den. Sjukt svårt att bara skriva 750 ord på de sjukt stora frågorna man fick. Sen är jag lite osäker på hur man egentligen skulle utforma allt. Menmen, det har no gått bra. Tror jag.😉

Nu har jag i alla fall mitt midi-piano, nya glasögon är på ingång och en ny kurs startar i morgon klockan nio. Med andra ord bör jag sova. Men tänkte bara delge er en liten video som jag gjorde i måndags. Kom hem med pianot vid sju, satte ihop pianot och spelade in en låt det första jag gjorde. Gick ut på en promenad och filmade lite under den. Resultatet kan ni se här nedan och låten som citeras i rubriken får ni googla på.😉

 
1 kommentar

Publicerat av på 21 februari 2013 i Uncategorized

 

Ett svar till “She looks like heaven, maybe this is hell

  1. Linda

    22 februari 2013 at 22:17

    Februarikväll, svarvittsvemodsstämning. Som en vinjett till en dokumentär om förortsungdom på glid. skicka in den till uppdrag granskning, de kan nog få användning av den.. Kram från mamma som lånat Lindas internet.

     

Kommentera

