RSS

You better stop the things that you’re doing

25 Feb

Jag är sjuk. Igen. Imorgon blir min första sjukdag hittills på jobbet och det gör lite ont, men jag känner att jag inte klarar att göra ett bra jobb under den kaosdag jag i så fall skulle haft. Det är nämligen så att läraren som jag brukar vikariera för, är sjukskriven under veckan, vilket resulterat i att jag tog på mig att sköta hennes lektioner samtidigt som mina. Dvs, jag skulle springa emellan. Eftersom mamma kommer ner och hälsar på har jag sagt nej till att jobba tisdag-torsdag, vilket betyder att jag ska planera dem, men andra lärare ska hoppa in och undervisa på dem. Jag skulle planera upp dessa lektioner under morgondagen, men fick lov att göra det idag istället. Otroligt arbetskrävande jobb det där, men nu är jag klar och har mailat in det så att någon eller några stackare får springa ihjäl sig.

Annars har det mesta rullat på sista tiden. Låt oss ta det hela i bilder!

Vinterpromenad på Vasagatan, chalmersöl med Linnea och Thomas, en längtan till Stockholmsweekend och lite glass för min onda hals.

Vinterpromenad på Vasagatan, chalmersöl med Linnea och Thomas, en längtan till Stockholmsweekend och lite glass för min onda hals.

Slutligen tar vi väl lite blues, eller? Jag och Johnny har utmanat varandra på att göra en lista över de 20 bästa låtarna i världen. Denna ser ut att komma på plats fem. Listan kommer nog upp här när den är klar, men har någon ett tips på någon låt som kanske till och med platsar för Mica Paris version av I put a spell on you? Tveka inte att tipsa!

PS. Jag har funderat på att göra små videoblogginlägg. Vad tror vi om detta? Bu, bä eller Eskil?

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 25 februari 2013 i Uncategorized

 

Kommentera

