RSS

Om jag hade lite kärlek så var den till dig

01 Mar

Förra gången en sjukdom förlorade grepet om mig och tillfrisknandet kom ridande likt en här av frustande trojaner, lade jag upp en liten genomgång med Eskil där vi utvärderade olika huskurer. Nu är det dags för en till! Here we go:

eskilfrukt

Frukt: 4 av 5
Det är bevisligen bra för både symtom och immunförsvar, dvs tillfriskning. Bra, men inte perfa!

eskilchoklad

Choklad: 4 av 5
Visst, för själva symtomen eller tillfriskningsprocessen gör det detsamma. Men mycket bra tröst är det!

eskilginger

Ingefära: 3 av 5
Jag tror det funkar bra, men otrooooligt tråkigt och inte alls gott.

eskilpizza

Pizza: 2 av 5
Inte bra för sjukdomen alls, i viss mån bra tröst, MEN: är man förkyld känner man ju inte smaken. Jäklar, så bortkastade slantar kan vara.

 

Så! Han är ju helt orubberlig från sin tron som fotomodell, Eskil. Vilken kille, ändå. Ja, där har ni listan i alla fall. Varifrån kommer då rubriken denna dag, tro? Jo! Låten från rubriken äro den låt vars inofficiella video vi kan se här nedan. Låten har sjuuuukt jäkla megabra basgång som ni bör ägna några extra omgångar energi, så se till att ha bra högtalare nu, kära ni!

 
3 kommentarer

Publicerat av på 01 mars 2013 i Uncategorized

 

3 svar till “Om jag hade lite kärlek så var den till dig

  1. Marie

    01 mars 2013 at 10:12

    Jag tror du ska göra såhär för att bli frisk och inte bli sjuk snart igen : sluta stressa och sov ordentligt! (lättare sagt än gjort dock)

     
  2. stinapigan

    01 mars 2013 at 13:20

    Ja det är konstigt att du är sjuk mera i Göteborg. Kan kanske vara den råa luften som inte finns i norr. Jag säger som Marie, sov mera ät ordentligt, stressa mindre. Lycka till

     
  3. Linda

    01 mars 2013 at 19:41

    Jättebra låt, håller med om basgången. Vill ha skivan!

     

Kommentera

