RSS

Här kommer bot, här kommmer bättring med ett omtänksamt tvång

23 Apr

Som vanligt sitter jag vaken och funderar över livet. Vad kan jag väl bättre erbjuda denna kväll än en liten bildresumé av livet den senaste tiden? Kvällens soundtrack: Kent.

Jag har spelat piano.

Jag har inhandlat och spelat piano.

Jag har tagit egobilder i spegel på Pustervik.

Jag har med stolthet burit fluga.

Jag har druckit öl i goda vänners lag.

Jag har druckit öl i goda vänners lag. (Ledsen för undermålig bildkvalitet.)

Skärmavbild 2013-04-23 kl. 02.47.21

Jag har varit på konsert.

Jag har varit i Örnsköldsvik.

Jag har varit i Örnsköldsvik.

Jag har varit i Hudiksvalls kustlandskap.

Jag har upptäckt Hudiksvalls kustlandskap tillsammans med mamma.

...och Göteborgs. (Med Lullen)

…och Göteborgs tillsammans med Lullen.

Jag har arbetat.

Jag har arbetat.

...och tagit vara på livet. (#yolo)

…och tagit vara på livet med goda vänner. (#yolo)

För att till sist sitta och läsa igenom lite för svåra hsn-handlingar.

För att nu till sist sitta och läsa igenom lite för svåra hsn-papper.

Säger god natt med en gammal morgontrött-bild.

…och säga god natt med en gammal morgontrött-bild.

 
2 kommentarer

Publicerat av på 23 april 2013 i Uncategorized

 

2 svar till “Här kommer bot, här kommmer bättring med ett omtänksamt tvång

  1. Linda

    23 april 2013 at 10:23

    Hahahah! Älskar YOLO- bilden! Skulle min kollega Gustav gilla😉 Han missbrukar ordet yolo😛

     
  2. Linda

    24 april 2013 at 07:37

    Vad mycket roligt du har varit med om och vilka coola bilder. Hoppas kommande sommar och höst blir lika trevliga och att du får lära dig en massa bra saker. Kram från mamma

     

Kommentera

