RSS

Und auch keine düsenflieger

30 Apr

God kväll gott folk!

Varför kan jag aldrig sova? Igår somnade jag vid två och gick upp halv fem. Likt förbannat ligger jag i sängen och bara stirrar in i väggen. Kan inte somna.

Dagen har dock varit helt okej. Jag fick vara den snälla läraren som motiverar elever, den hårda läraren som slänger ut folk och river deras prov, och till och med den smarta pedagogiska läraren som förklarar sjukt avancerade grejer väldigt ingående och bra. Snackade också lite mer med min rektor om hur vi gör till hösten. Eventuellt (väldigt eventuellt) kunde jag få en lite större tjänst så att jag kan plugga halvfart. Det vore fett!

Helgen har för övrigt varit bra! Var i fredags på Gais-Östersund med Thomas och Parkman plus en massa norrlänningar. Där har vi äkta solidaritet! Det gäller ju att ställa upp för sina mednorrlänningar när de behöver hjälp! Lördag och söndag gick mest åt att plugga lite smått och fixa lite med musik med Johnny på distans, men också lite ideellt arbete inom kyrkan. Välbehövligt med en lite lugnare helg, måste jag säga.

Imorse 05.20 vid Centralstationen-Nils Ericssonterminalen

Imorse 05.20 vid Centralstationen-Nils Ericssonterminalen

Skärmavbild 2013-04-30 kl. 01.17.15

Fotboll på Ullevi!

Köpte nya skor också! Lite finare, att ha på jobbet osv. 250 kronor kändes värt!

Köpte nya skor också! Lite finare, att ha på jobbet osv. 250 kronor kändes värt!

 

 
2 kommentarer

Publicerat av på 30 april 2013 i Uncategorized

 

2 svar till “Und auch keine düsenflieger

  1. Marie

    30 april 2013 at 07:16

    Du sover inte för att du gör så mycket grejer!

     
  2. stinapigan

    02 maj 2013 at 18:07

    Vilket fynd, skorna alltså, verkligen fina. Du kommer att ha mycket nytta av dem. Underbar himmel ni har i Göteborg. Pampigt och stämningsfullt. Sköt om dig, kram.

     

Kommentera

