RSS

Att allt det bästa inte hänt än

09 Jun

Så har den sista riktiga arbetsdagen på skolan nått sitt slut. Här sitter jag i min myströja med en whisky och funderar över livet. Sommaren ska ju tillbringas på hotellet nattetid igen. Känns faktiskt helt okej om inte rätt bra. Imorgon flyttar Lovisa norrut och idag drog Markus och Evelina hem efter en helg i mysiga Göteborg. Livet förändras och mycket händer på kort tid. Valet är över, ett nytt kommer snart och jag har nästan (ett par 14 till så) slutat skolan för denna termin. Juni och juli kommer bli lugna, vilket känns jättebra. När denna vecka är slut kommer lugnet. Lite bilder:

Anna fyllde år, så jag och Amanda mötte upp Linnea och Fredrik hemma hos henne och Simon i Dalsland. Anna passade på att rösta, iklädd kepsen hon fick av mig i present!

Anna fyllde år, så jag och Amanda mötte upp Linnea och Fredrik hemma hos henne och Simon i Dalsland. Anna passade på att rösta, iklädd kepsen hon fick av mig i present!

Efter röstförfarandet i Mellerud chillade vi på deras veranda. Gött liv.

Efter röstförfarandet i Mellerud chillade vi på deras veranda. Gött liv.

Sen hoppade jag in några nätter på hotellet. Lite uppvärmning inför sommarens prövningar, kan man väl säga.

Sen hoppade jag in några nätter på hotellet. Lite uppvärmning inför sommarens prövningar, kan man väl säga.

Efter det åkte jag till skolan i Karlstad och bevisade mig värdig att undervisa i samhällskunskap. Varför detta filmcitat finns på väggen är och förblir mig en gåta.

Efter det åkte jag till skolan i Karlstad och bevisade mig värdig att undervisa i samhällskunskap. Varför detta filmcitat finns på väggen till entrébyggnaden är och förblir mig en gåta.

Jag passade på att inhandla klassiska vinylskivor.

Jag passade på att inhandla klassiska vinylskivor.

Sen kom Markus och Evelina och hälsade på mig och Isak.

Sen kom Markus och Evelina och hälsade på mig och Isak.

Vi gick på Håkan tillsammans med ca 70 000 andra människor. Det var fett.

Vi gick på Håkan tillsammans med ca 70 000 andra människor. Det var fett. De som säger att Håkan inte kan sjunga borde verkligen varit där och hört honom på vissa låtar.

En annan konsert, men kanske en av världens vackraste låtar med Thomas von Brömssen och Helen Sjöholm:

 
1 kommentar

Publicerat av på 09 juni 2014 i Uncategorized

 

Ett svar till “Att allt det bästa inte hänt än

  1. stinapigan

    10 juni 2014 at 13:29

    Oj vad många coola bilder. Den på scenen var otrolig. Ser ut som scenen brinner. Fin bild på Anna.

     

Kommentera

