RSS

The ceiling slowly squeezing me tighter

08 Jun

Sommaren är här, hörni! Liggandes i en hotellsäng i Stockholm och tittandes upp emot taket inser jag att jag har tillbringat sjukt mycket tid utomhus de senaste veckorna, kanske till och med månaderna, vilket känns så himla bra och fint. Den senaste tiden har varit himla fin. Låt oss ta det i bilder!

Skärmavbild 2016-06-07 kl. 23.59.42

Tiden på Fontinberget med denna fantastiska utsikt är över, i alla fall för denna gång. Jag har lärt mig så sjukt mycket och haft så fantastiskt kul, inte minst med dessa två människor i samband med vår turné. Här tar vi en paus i repandet.

Skärmavbild 2016-06-07 kl. 23.59.32

Efter repandet bar det av norrut. Här tar vi en paus i bilandet och stannar till vid den mäktiga Höga kusten-bron.

Skärmavbild 2016-06-07 kl. 23.59.03

Sen drog jag och Anna till Paris och hängde under Eiffeltornet.

Skärmavbild 2016-06-07 kl. 23.58.11

När jag kom hem från Paris fortsatte resandet, men denna gång till Stockholm och med klassen som resesällskap. Här på Abba-museet när Synneva äntrar scenen.

Skärmavbild 2016-06-07 kl. 23.56.15

Fina och briljanta Bjäran kom till Göteborg och öste på Folk Illegal.

Skärmavbild 2016-06-08 kl. 00.14.04

Mamma kom på besök, så vi for ut i skärgården och mamma tog denna bild. Jag ser coolare ut än vad jag är, medan mamma är cool på riktigt som bär sin kurdiska sjal.

Skärmavbild 2016-06-07 kl. 23.56.03

När hon åkt hem kom Jocke och Anna (vilka jag tyvärr inte fick med på bild) på besök i stan och vi gick och tittade på Bob hund på Liseberg. Alltid lika bra!

IMG_5382

Johnny och Kajsa kom också ner, men de var med på bild! Här dricker vi öl i en park tillsammans med bland annat Calle och Isak.

Skärmavbild 2016-06-07 kl. 23.55.51

Sen var vi alla med och slog publikrekord. Håkan var helt otroligt bra.

Skärmavbild 2016-06-07 kl. 23.55.42

Dagen efter blev det tidig avresa till Torslunda där det bjöds på livemusik från Matfors, trevliga människor och hyfsat trevliga får.

Titeln? Naturligtvis från en låt, vilken kan hittas här: https://open.spotify.com/track/2Er2wySc11tBlIf3btFrNK

 
1 kommentar

Publicerat av på 08 juni 2016 i Uncategorized

 

Ett svar till “The ceiling slowly squeezing me tighter

  1. stinapigan

    08 juni 2016 at 12:08

    Oj vad många fina bilder. Du är så himla lik min farbror Erik på bilden från Högakustenbron, han var en fin och mycket omtyckt person, har hört så mycket gott om honom. Han var musikalisk och väldigt kreativ och framåt. Läckra scenbilder du fått och fin bild på festen i parken med kompisar. Underbar utsikt från berget (första bilden) Jag har kurdiska sjalen nästan jämt. Tack för den.

     

Kommentera

